Logheaza-te cu Facebook

Cosul de cumparaturi

Genius Nutrition a creat pentru dumneavoastra un sistem de comanda simplu, rapid si eficient. Pentru realizarea unei comenzi nu este necesara inscrierea. Comanda minima care se poate lansa pe geniusnutrition.ro este de 60 lei.

 

Pasul nr.1 - Alege produsul dorit

Odata ce ati gasit produsul dorit dati click pe butonul "Cumpara". Produsul va fi automat introdus in cosul dumneavoastra de cumparaturi.

Se va deschide pagina cosului de cumparaturi, unde veti vizualiza lista produselor si unde veti putea sa actualizati cantitatea dorita sau sa stergeti unul sau mai multe produse din cos.

Puteti oricand sa vizualizati cosul de cumparaturi si sa va continuati cumparaturile prin butonul "Continua cumparaturile".

La terminarea cumparaturilor selectati unul din campurile "Nu sunt membru (Comand fara sa fiu membru)" sau "Sunt membru (Vreau sa devin membru)". In cazul in care nu sunteti membru, dar doriti sa deveniti, dati click pe butonul "Sunt membru (Vreau sa devin membru)" si completati campurile obligatorii pentru acest serviciu.

 

Pasul nr.2 - Completeaza datele personale

In functie de tipul facturii pe care o doriti, alegeti unul din campurile "Persoana fizica" sau "Persoana Juridica (SRL, PFA…)". Completati apoi datele personale sau datele firmei dvs. si adresa de livrare. Dupa completarea campurilor obligatorii, selectati una din modalitatile de plata (plata ramburs sau plata online cu cardul) si dati click pe butonul "Finalizare comanda"

In urma realizarii comenzii veti primi automat un email care va contine urmatoarele date: numele si codul produselor comandate, modalitatea de plata, timpul de livrare si, dupa caz, factura proforma aferenta comenzii.

Care este costul transportului?

Produsele Genius Nutrition vor fi livrate prin curierat rapid, in toata tara.

* Transportul este GRATUIT in conditiile in care valoarea totala a achizitiei depaseste suma de 200 lei.

* In cazul in care valoarea cumparaturilor este mai mica decat suma amintita, costul transportului este de 15 lei.

Cand imi sunt livrate produsele?

Produsele vor fi livrate in 24-48 de ore lucratoare de la confirmarea telefonica a comenzii. In cazul in care produsul dorit apare pe site ca lipsa stock, va rugam sa luati legatura cu noi pentru mai multe detalii.

Care este modalitatea de plata?

* Ramburs (Se achita cash in momentul primirii coletului)

* Plata online cu cardul

* Transfer bancar

 

Plati Online

* Se poate efectua plata online folosind cardul personal, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/ CVC2).

  

* Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.

* Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, Genius Nutrition foloseste platforma PlatiOnline.

* Tranzactia va aparea ca GeniusNutrition.ro pe extrasul de cont/ card al detinatorului.

Cum pot afla daca produsul este in stoc?

In pagina fiecarui produs sunt oferite informatii referitoare la disponibilitatea stocului. Aceste informatii sunt actualizate periodic si pot fi:

* In stock - produsul se afla in stoc si este imediat livrabil.

* Indisponibil - produsul nu este disponibil momentan, insa ne puteti contacta pentru mai multe informatii.

 

Cum pot restitui un produs cumparat?

Produsele achizitionate se pot returna in termen de 14 zile lucratoare de la primire in cazul in care respectati urmatoarele:

* Produsele sunt pastrate in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate. Nu desfaceti, nu zgariati produsul.

* Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

* Returnarea banilor se va face numai prin banca cu Ordin de Plata emis pe numele cumparatorului. Asta inseamna ca vom avea nevoie de un Cont Bancar valid si un Cod Numeric Personal valid din partea dvs. Termenul de returnare a sumelor este de 72 de ore din momentul primirii si verificarii produsului.

* In aceste 14 zile de la cumparare nu sunteti obligat sa dezvaluiti motivul nemultumirii.

 

Cum pot anula o tranzactie?

Anularea tranzactiei este posibila doar telefonic fara obligatia de a mentiona motivul anularii acesteia. Daca nu puteti fi contactat pentru a confirma tranzactia, comanda dvs. va fi automat anulata in 48 de ore. Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-45 de zile, in functie de politica acesteia. Durata deblocarii fondurilor depinde intru totul de banca. Genius Nutrition nu exercita nicio influenta asupra politicii bancii.

 

Daca am reclamatii, cui ma adresez?

Pentru informatii si suport puteti folosi formularul de contact sau sa ne scrieti la adresa de email comenzi[@]geniusnutrition.ro (fara parantezele patrate). Ne puteti contacta si telefonic la numarul 0799839996, de luni pana vineri intre orele 10:00-18:00.

Ca sa crestem operativitatea, va rugam sa specificati in e-mail toate detaliile relevante pentru situatia sesizata, cum ar fi: numele si codul produsului, numarul si data facturii, datele din scrisoarea de expeditie etc.

 

Pentru platile cu card bancar, tranzactia va aparea pe extrasul de cont al clientului platitor ca geniusnutrition.