Logheaza-te cu Facebook

Care este costul transportului in Romania

Produsele Genius Nutrition vor fi livrate prin curierat rapid, in toata tara.

* Transportul este GRATUIT in conditiile in care valoarea totala a achizitiei depaseste suma de 200 lei.

* In cazul in care valoarea cumparaturilor este mai mica decat suma amintita, costul transportului este de 15 lei.

Cand imi sunt livrate produsele?

Produsele vor fi livrate in 48 de ore lucratoare de la confirmarea telefonica a comenzii. In cazul in care produsul dorit apare pe site ca lipsa stock, va rugam sa luati legatura cu noi pentru mai multe detalii.

 

Care este costul transportului in Europa

* Transportul este GRATUIT in conditiile in care valoarea totala a achizitiei depaseste suma de 900 lei.

* In cazul in care valoarea cumparaturilor este mai mica decat suma amintita, costul transportului este afisat automat cand selectati tara de livrare.

Cand imi sunt livrate produsele?

Produsele vor fi livrate in 2-5 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. In cazul in care produsul dorit apare pe site ca lipsa stock, va rugam sa luati legatura cu noi pentru mai multe detalii.

 

Cum pot restitui un produs cumparat?

Produsele achizitionate se pot returna in termen de 14 zile lucratoare de la primire in cazul in care respectati urmatoarele:

* Produsele sunt pastrate in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate. Nu desfaceti, nu zgariati produsul.

* Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

* Returnarea banilor se va face numai prin banca cu Ordin de Plata emis pe numele cumparatorului. Asta inseamna ca vom avea nevoie de un Cont Bancar valid si un Cod Numeric Personal valid din partea dvs. Termenul de returnare a sumelor este de 72 de ore din momentul primirii si verificarii produsului.

*Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

* In aceste 14 zile de la cumparare nu sunteti obligat sa dezvaluiti motivul nemultumirii.

 

Cum pot anula o tranzactie?

Anularea tranzactiei este posibila doar telefonic fara obligatia de a mentiona motivul anularii acesteia. 

 

Daca am reclamatii, cui ma adresez?

Pentru informatii si suport puteti folosi formularul de contact sau sa ne scrieti la adresa de email comenzi[@]geniusnutrition.ro (fara parantezele patrate). Ne puteti contacta si telefonic la numarul 0799839996, de luni pana vineri intre orele 10:00-18:00.

Ca sa crestem operativitatea, va rugam sa specificati in e-mail toate detaliile relevante pentru situatia sesizata, cum ar fi: numele si codul produsului, numarul si data facturii, datele din scrisoarea de expeditie etc.

 

Produsule in Romania ajung cu Cargus in 24 ore.

Produsule in Europa ajung cu DPD.